Šošovky ZEISS SmartLife
ZEISS PRE ŠPECIALISTOV NA OČNÚ STAROSTLIVOSŤ

Šošovky ZEISS SmartLife

Objavte rozdiel.

Najlepšie kompletné portfólio šošoviek od spoločnosti ZEISS. Inovatívny, moderný produkt vyhovujúci zrakovým potrebám dnešných zákazníkov bez ohľadu na ich vek. V kombinácii s vašimi službami a odbornými znalosťami ponúkajú naše šošovky SmartLife zákazníkom úplne nový zážitok z videnia.

  • Zabezpečujú celodenný vizuálny komfort pre životný štýl zameraný na to byť stále online a v pohybe.
  • Poskytuje ľahkosť pozorovania a uvoľneného videnia na všetky vzdialenosti a smery
  • Návrhy šošoviek sa prispôsobujú zrakovým zmenám v dôsledku starnutia používateľov

Prečo spoločnosť ZEISS vyvinula Portfólio SmartLife?

Je to odpoveď na meniaci sa životný štýl.

  • > 50 %

    Vyše 1/2   svetovej populácie v súčasnosti pri sebe nosí nejaké prenosné digitálne zariadenie.4

  • 57 %

    svetovej populácie je v súčasnosti pripojená na internet.5

  • +1 Million

    nových používateľov internetu za deň.5

  • 55+ years

    Ľudia vo veku 55 a viac rokov vykazujú momentálne najväčšie miery rastu používania smartfónov.6

  • 48 %

    medziročný rast dodávok smart hodiniek k 1. kvartálu 2019.7

Zdieľame životný štýl s neustálym pripojením a pohybom, ktorý ovplyvňuje naše vizuálne správanie.

Vaši zákazníci žijú v rýchlo sa meniacom svete, neustále prepojení s ľuďmi, informáciami a vecami – online i offline. Oči zvyknú mať prilepené k obrazovkám digitálnych zariadení, a to aj v pohybe. A predsa, život nie je len o obrazovkách. Neustále prechádzanie medzi digitálnymi zariadeniami a fyzickými prostrediami môže byť pre naše oči náročné a môže viesť k nepríjemnému videniu alebo únave očí. Aj bežné úlohy sa tak môžu zdať ťažšie, alebo ešte horšie – v živote nám môžu unikať detaily. Kvalitný, komfortný zrak je veľmi dôležitý, ak má človek fungovať vo všednom živote sebaisto a uvedomele. Vaši zákazníci potrebujú nielen jasné centrálne videnie, ale aj hladké periférne videnie. To im jednoducho pomáha prepínať medzi rôznymi vzdialenosťami a smermi v ich každodennom živote.

Naše zrakové potreby sa vyvíjajú s tým, ako starneme.

Anatomické a fyziologické zmeny očí môžu v priebehu času predstavovať rôzne výzvy. Bez ohľadu na vek vašich zákazníkov si musíme poradiť s namáhaním zraku, ktoré sa stalo súčasťou ich moderného životného štýlu. Ich zrakové potreby sa navyše menia s vekom. Pripisovať to možno dvom kľúčovým faktorom:

  • Poklesu akomodačnej šírky.
  • Zmenšeniu priemeru zrenice.

Špičkové portfólio riešiace zrakové potreby dnešných používateľov okuliarových šošoviek.

Nové a kompletné portfólio SmartLife od  ZEISS je reakciou na tieto relevantné štatistiky o spotrebiteľoch a rozsiahly výskum. Či už vaši zákazníci potrebujú šošovky na jedno videnie, varifokálne šošovky alebo niečo iné, naše riešenia pomôžu všetkým používateľom okuliarových šošoviek držať krok s dobou.

  • Predáva sa ľahko a jednoducho.
  • Vašim zákazníkom poskytuje široké zorné polia a celodenný vizuálny komfort pre životný štýl zameraný na to byť stále online a v pohybe – bez ohľadu na vek či zrakové výzvy.
  • Poskytuje ľahkosť pozorovania a uvoľneného videnia na všetky vzdialenosti a smery vďaka preukázanému kvalitnému videniu.
  • Šošovky ZEISS SmartLife prispôsobujú návrhy šošoviek zrakovým zmenám v dôsledku starnutia používateľov.

Preukázaná spokojnosť zákazníkov so šošovkami ZEISS SmartLife.

  • 94 %

    ľudí videlo so šošovkami ZEISS SmartLife Single Vision bezproblémovo vo všetkých smeroch.9

  • 81 %

    So šošovkami ZEISS SmartLife Digital vníma 81 % používateľov široké zorné polia s pohodlným videním pri vykonávaní úloh na stredné a malé vzdialenosti.10

  • 80 %

    4 z 5 používateľov pociťuje plynulé videnie od malých po veľké vzdialenosti v rámci všetkých zón pozorovania s progresívnymi šošovkami ZEISS SmartLife.11

Inovácie za technológiou ZEISS SmartView Začlenené do všetkých šošoviek ZEISS SmartLife.

  • Smart Dynamic Optics

    Najmodernejšie 3D objektové priestorové modely a nové dizajnové odtlačky prispôsobené pre súčasné dynamické zrakové návyky vedú k plynulejšiemu prechodu medzi všetkými zónami pozorovania.

  • Age Intelligence

    Zohľadňuje vývoj zrakových potrieb v každej fáze života zákazníka.

  • Clear and Thin Optics

    Prísľub spoločnosti ZEISS dosiahnuť presnosť a pekný vzhľad šošoviek pri najlepšom vyvážení medzi optikou a tenkými, ľahkými šošovkami.

Kontaktujte nás

Ako vám môžeme pomôcť?

Formulár sa načítava...

Kontaktujte nás

Informácie zadané v kontaktnom formulári použije  Carl Zeiss Slovakia, s.r.o. na zodpovedanie vašej žiadosti e-mailom alebo telefonicky. Kliknite sem a prečítajte si naše vyhlásenie o ochrane údajov.


  • 1

    88 % pociťovalo uvoľnené videnie na všetky vzdialenosti. Zdroj: Externý spotrebiteľský test akceptácie portfólia šošoviek ZEISS SmartLife, n=48 účastníkov štúdie (percento účastníkov, ktorí „nadmieru súhlasia“, „súhlasia“ alebo „trocha súhlasia“). Aston Optometry School, Aston University, Spojené kráľovstvo, 2019.

  • 2

    63 % vnímalo na konci dňa menšiu únavu očí v porovnaní so svojimi predchádzajúcimi šošovkami. Zdroj: Externý spotrebiteľský test akceptácie portfólia šošoviek ZEISS SmartLife, n=52 účastníkov štúdie (percento účastníkov, ktorí „nadmieru súhlasia“, „súhlasia“ alebo „trocha súhlasia“). Aston Optometry School, Aston University, Spojené kráľovstvo, 2019.

  • 3

    4 z 5 pociťovali plynulé videnie od malých po veľké vzdialenosti v rámci všetkých zón pozorovania. Zdroj: 80 % spotrebiteľov má bezproblémový prechod medzi všetkými zónami pozorovania (percento účastníkov, ktorí „nadmieru súhlasia“, „súhlasia“ alebo „trocha súhlasia“). Externý spotrebiteľský test akceptácie portfólia šošoviek ZEISS SmartLife, n=82 účastníkov štúdie. Aston Optometry School, Aston University, Spojené kráľovstvo, 2019.

  • 4

    Bababekova Y., Rosenfield M., Hue J.E., Huang R. R. (2011). Veľkosť písma a vzdialenosť sledovania príručných smartfónov. Optometry and Vision Science, 88:795–97.

  • 5

    Ioannidou F., Hermens F., Hodgson, T.L. (2017). Dávajte si pozor: účinky používania mobilných telefónov na zrakové návyky pri vychádzaní po schodoch. Journal of Technical and Behavioural Science, 2: 109-120.

  • 6

    Štúdia dynamického videnia – zmeny zrakových návykov spôsobené digitálnymi zariadeniami. ZEISS Vision Science Lab, Institute for Ophthalmic Research, University of Tuebingen, 2019. Údaje v spisoch.

  • 7

    Gustafsson E., Thomé S., Grimby-Ekman A., Hagberg M. (2017). Posielanie správ cez mobilné telefóny a muskuloskeletálne poruchy u mladých dospelých: päťročná kohortová štúdia. Applied Ergonomics, 58:208-214.

  • 8

    Deloitte LLP. (2017). Stav inteligentných technológií – vzory používania u spotrebiteľov a v obchode. Global Mobile Consumer Survey 2017: UK Cut

  • 9

    94 % bezproblémovo videlo vo všetkých smeroch. Zdroj: Externý spotrebiteľský test akceptácie portfólia šošoviek ZEISS SmartLife, n=48 účastníkov štúdie (percento účastníkov, ktorí „nadmieru súhlasia“, „súhlasia“ alebo „trocha súhlasia“). Aston Optometry School, Aston University, Spojené kráľovstvo, 2019.

  • 10

    81 % vnímalo široké zorné polia s pohodlným videním pri úlohách na stredne veľké a malé vzdialenosti. Zdroj: Externý spotrebiteľský test akceptácie portfólia šošoviek ZEISS SmartLife, n=52 účastníkov štúdie (percento účastníkov, ktorí „nadmieru súhlasia“, „súhlasia“ alebo „trocha súhlasia“). Aston Optometry School, Aston University, Spojené kráľovstvo, 2019.

  • 11

    80 % spotrebiteľov má bezproblémový prechod medzi všetkými zónami pozorovania (percento účastníkov, ktorí „nadmieru súhlasia“, „súhlasia“ alebo „trocha súhlasia“). Externý spotrebiteľský test akceptácie šošoviek ZEISS SmartLife Progressive
    , n=82 účastníkov štúdie. Aston Optometry School, Aston University, Spojené kráľovstvo, 2019.