ZEISS PRE ŠPECIALISTOV NA OČNÚ STAROSTLIVOSŤ

Šošovky ZEISS BlueGuard

Šošovky na účinné blokovanie modrého svetla

Umožnite svojim zákazníkom vidieť pohodlne a vyzerať dobre bez rušivých modro-fialových odrazov na ich okuliaroch na modré svetlo. Naše inovatívne šošovky blokujúce modré svetlo chránia pred potenciálne škodlivým modrým svetlom a poskytujú plnú UV ochranu. Sú vhodné najmä pre zákazníkov, ktorí trávia veľa času prácou na počítači alebo sú neustále na svojich digitálnych zariadeniach.

  • Chráňte si oči pred modrým svetlom a UV žiarením
  • Poraďte si s digitálnou únavou očí
  • Vyzerajte dobre, s menej modro-fialovými odrazmi

Prečo je ochrana pred modrým svetlom taká dôležitá pre vašich zákazníkov?

  • 70%

    celosvetový nárast používania smartfónov.3

  • 2/3

    Až dve tretiny dospelých, ktorí pravidelne používajú digitálne zariadenia, zažívajú rôzne symptómy súvisiace s digitálnou únavou očí.4

  • 80%

    8 z 10 tvrdia, že je dôležité si chrániť oči pred modrým svetlom.5

Viac pôsobenia modrého svetla – nezávisle od veku.

Pandémia COVID-19 drasticky ovplyvnila naše pracovné a súkromné životy. Prieskumom sa ukázalo, že ľudia všetkých vekových skupín trávia na digitálnych zariadeniach oveľa viac času. Okrem toho, že ľudia čelia potenciálne škodlivému modrému svetlu vyžarovanému slnkom, trávia tiež viac času v interiéroch, ktoré sú v súčasnosti vybavené modrými LED diódami emitujúcimi svetlo.  To môže spôsobiť digitálnu únavu očí a ovplyvniť spánok.

Čo je digitálna únava očí?

Potrebujú zákazníci špeciálne počítačové šošovky?

Vaši zákazníci si často neuvedomujú, ako často sa počas dňa pozerajú na obrazovky. V skutočnosti sú neustále obklopení zdrojmi svetla, ako sú digitálne zariadenia a LED svetlá, ktoré vyžarujú nepomerne väčšie množstvo modrého svetla. Modré svetlo má pri vnikaní do oka tendenciu rozptyľovať sa naprieč sklovcom, čo spôsobuje takzvaný „vizuálny šum“.

Zákazníci to môžu vnímať ako rušivé oslňovanie a zhoršenie kontrastného vnímania. Modré svetlo ďalej spôsobuje axiálne aberácie, ktoré môžu viesť k rozmazanému obrazu. Tento nezameraný „vizuálny šum" môže prispievať k zrakovej nepohode a symptómom pripisovaným digitálnej únave očí.

Bežné symptómy digitálnej únavy zraku (DES) sú tieto:

  • bolesti hlavy
  • rozmazané videnie
  • suché alebo páliace oči

Našťastie sa typické príznaky dajú zmierniť bez väčšej námahy. Tí, ktorých sa to týka, sa môžu pokúsiť znížiť čas strávený pri obrazovke a môžu tiež nosiť okuliare so šošovkami blokujúcimi modré svetlo.

Ako modré svetlo ovplyvňuje náš spánok?

Modré svetlo má veľký vplyv na náš cyklus spánku a bdenia. Je to spôsobené tým, že spektrum viditeľného svetla obsahuje aj modré svetelné vlny - a tie nám pomáhajú, aby sme zostali počas dňa bdelí a ostražití.

Keď slnko zapadá, nedostatok svetla signalizuje telu, aby produkovalo melatonín. Tento hormón je zodpovedný za našu únavu a zaspávanie. Modré svetlo napríklad zo smartfónov alebo notebookov môže narušiť uvoľňovanie melatonínu. To môže často viesť k problémom so zaspávaním a spánkom počas noci. Svojim zákazníkom môžete teraz predpísať vysokokvalitné šošovky blokujúce modré svetlo, ktoré blokujú túto časť spektra modrého svetla.

Ako fungujú šošovky s ochranou pred modrým svetlom?

Časť svetla vyžarovaného slnkom spadá do modrého spektra. Ďalej, takmer všetky moderné digitálne zariadenia a LED žiarovky takisto vyžarujú modré svetlo. Ľudské oko nedokáže blokovať viditeľné modré svetlo, takže nadmerné pôsobenie môže prispievať k vnímanej únave očí a rozmazanému videniu. Okuliare blokujúce modré svetlo dokážu blokovať túto časť modrého svetelného spektra, ktorá môže byť potenciálne škodlivá a rušivá pre vášho zákazníka.

So šošovkami ZEISS blokujúcimi modré svetlo môžete pomôcť zlepšiť celkovú kvalitu života svojich zákazníkov.

Šošovky ZEISS BlueGuard: ďalšia generácia šošoviek blokujúcich modré svetlo

Pri predchádzajúcich produktoch, ako je povrchová vrstva ZEISS   BlueProtect  , sa blokovanie modrého svetla dosahuje aplikovaním povrchovej vrstvy na šošovky s filtrom   modrého svetla.

Vďaka šošovkám BlueGuard®   od ZEISS teraz vlastnosti blokovania modrého svetla prirodzenú súčasť chemického zloženia materiálu šošovky. Okrem blokovania potenciálne škodlivého modrého svetla pred slnkom takisto filtruje rušivé digitálne modré svetlo, ktoré môže mať dopad na vašich zákazníkov.

Šošovky ZEISS BlueGuard: ďalšia generácia šošoviek na ochranu pred modrým svetlom
Graf s dôležitými údajmi o objektívoch ZEISS BlueGuard v porovnaní s podobnými produktmi.

V čom sú šošovky ZEISS BlueGuard blokujúce modré svetlo jedinečné?

  • Majú vlastnosti blokovania modrého svetla ako prirodzenú súčasť chemického zloženia šošovky.
  • Blokujú až do 40 %1 potenciálne škodlivého a rušivého modrého svetla.
  • Obsahujú technológiu UVProtect a poskytujú tak plnú UV ochranu až do 400 nm.

Preukázaná spokojnosť zákazníkov so šošovkami ZEISS BlueGuard

Skúšobné testy používateľov, ako aj spätná väzba od našich zákazníkov dokladajú hodnotenia vysokej spokojnosti so šošovkami ZEISS BlueGuard:

  • 96%

    používateľov šošoviek do okuliarov sú spokojní so svetlosťou šošoviek ZEISS BlueGuard.6

  • 93%

    používateľov tvrdí, že so šošovkami ZEISS BlueGuard pociťujú menšiu digitálnu únavu očí.6

  • 92%

    používateľov šošoviek uvádza, že so šošovkami ZEISS BlueGuard pociťujú menej príznakov, ako je únava alebo suché oči.6

  • 72%

    zákazníkov uvádza, že šošovky ZEISS BlueGuard vykazujú menej intenzívne odrazy ako ZEISS DuraVision BlueProtect.7

  • 95%

    používateľov uprednostňuje ZEISS BlueGuard pred svojimi predchádzajúcimi šošovkami.6

  • 9 out of 10

    používateľov by šošovky ZEISS BlueGuard odporučilo svojim priateľom a rodine.6

Vhodnosť a dostupnosť šošoviek ZEISS BlueGuard

Šošovky ZEISS BlueGuard sú vhodné pre všetky vekové skupiny a dostupné v rámci väčšiny relevantných dizajnov ZEISS okrem týchto:  

  • Bifokálne a trifokálne šošovky
  • Šošovky DriveSafe
  • Športové šošovky  
  • Produkty so šošovkami na myopiu.  

Svojim zákazníkom môžete ponúknuť šošovky BlueGuard v rámci všetkých materiálových ukazovateľov plastových šošoviek.

Vynikajúce vyváženie ochrany, zrakovej pohody a estetiky

Kontaktujte nás

Ako vám môžeme pomôcť?

Formulár sa načítava...

Kontaktujte nás

Informácie zadané v kontaktnom formulári použije  Carl Zeiss Slovakia, s.r.o. na zodpovedanie vašej žiadosti e-mailom alebo telefonicky. Kliknite sem a prečítajte si naše vyhlásenie o ochrane údajov.


  • 1

    Materiál šošoviek ZEISS BlueGuard založený na technológii ZEISS UVProtect poskytuje plnú UV ochranu a teraz navyše blokuje až do 40 % potenciálne škodlivého a rušivého modrého svetla. Zdroj: vlastné merania a výpočty založené na metrike BVB (modrá-fialová-blok). Analýzy od oddelenia pre technológie a inovácie, ZEISS Vision Care, DE 2020.

  • 2

    Pre dobrý vzhľad online i offline majú šošovky ZEISS BlueGuard až o 50 % menej odrazov digitálneho modrého svetla v porovnaní s povrchovou vrstvou ZEISS DuraVision BlueProtect. Zdroj: vlastné merania a výpočty založené na metrike DBRLED (odrazy digitálneho modrého svetla). Analýzy od oddelenia pre technológie a inovácie, ZEISS Vision Care, DE 2020.

  • 3

    70 % nárast používania smartfónov; zdroj: Watson A. (2020). Domáce využívanie médií z dôvodu prepuknutia koronavírusu medzi používateľmi internetu na celom svete od marca 2020, podľa krajiny. www.statista.com, URL https://www.statista.com/statistics/1106498/home-media-consumption-coronavirus-worldwide-by-country.

  • 4

    Až dve tretiny dospelých, ktorí pravidelne používajú digitálne zariadenia, zažívajú rôzne symptómy pripisované digitálnej únave očí. Zdroj: Vision Council of America Report, 2016.

  • 5

    8 z 10 tvrdia, že je dôležité si chrániť oči pred modrým svetlom. Zdroj: test spotrebiteľských preferencií s N=100 používateľmi šošoviek do okuliarov v Nemecku v septembri 2020 realizovaný externým inštitútom prieskumu trhu.

  • 6

    Prieskum akceptácie zo strany spotrebiteľov - výsledky 2 okienok n=187 nositeľov okuliarových šošoviek, ktorí si zakúpili & a nosia šošovky ZEISS BlueGuard v Číne, máj 2021.

  • 7

    Test spotrebiteľských preferencií s N = 100 používateľov okuliarových šošoviek v Nemecku v septembri 2020 realizovaný externým inštitútom na prieskum trhu (subjektívne vizuálne posúdenie na bielom podklade osvetlenom v súčasnosti obvyklým interiérovým LED osvetlením).