Môj zrakový profil od ZEISS
Vaši zákazníci môžu získať lepšiu predstavu o svojich zrakových potrebách jednoduchou návštevou vašej webovej stránky.
Vďaka prispôsobiteľnému profilu Môj zrakový profil na vašej webovej stránke budete môcť svojim zákazníkom umožniť vytvoriť si jedinečný profil zraku a určiť, ktoré šošovky ZEISS najlepšie vyhovujú ich životnému štýlu a zrakovým potrebám.
Zaujímavé fakty o správaní zákazníkov.
Rozhodovanie o kúpe začína online.
Dnešný online a offline svet sú úzko prepojené. Nákup produktov a vyhľadávanie relevantných informácií online a nákup produktov, či už online alebo offline, sú úzko prepojené. To platí aj pre nákup nových okuliarov. Zákazníci sa chcú dozvedieť viac o svojich očiach a tiež zistiť, ktoré šošovky budú najvhodnejšie pre ich potreby a výzvy.
Získajte nových zákazníkov a vyniknite online vďaka ocenenému profilu Môj zrakový profil.
Môj zrakový profil analyzuje životný štýl a správanie vášho zákazníka pomocou série otázok. Vytvorí jedinečný profil zraku a odporúči optimálne riešenie šošoviek ZEISS na základe individuálnych potrieb zraku. Je to jedinečný nástroj, ktorý zákazníkom zabezpečí komplexnejšiu predstavu o ich zrakových potrebách ešte pred vstupom do predajne.
Bezproblémový a kompletný prechod z online do offline režimu.
Vaši zákazníci si môžu svoj osobný profil zraku uložiť ako kód QR do svojho smartfónu a priniesť si ho so sebou do obchodu. Výsledky je možné skontrolovať vo vašej predajni pomocou systému VISCONSULT poskytujúcemu dôležité informácie, ktoré vám pomôžu odporučiť najvhodnejšie riešenia šošoviek. Vďaka tomu môžete pacientovi venovať viac času na vyšetrenie alebo na vysvetlenie dôležitých informácií. Môj zrajový profil môžete označiť svojím menom a údajmi o praxi, aby zákazníci našli cestu do vášho obchodu.
-
1
ThinkwithGoogle, 2018.
-
2
Správa Wirecard o globálnych nákupoch z roku 2019.
-
3
Výskum Epsilon.
-
4
IBM Institute for Business Value.